Ga naar hoofdinhoud

Tarieven

Onze tarieven voor de studiohuur

  • Aanloop- en opstartkosten: € 100,-.
  • Testen van een stream of het testen in studio (dry run): € 75,- per uur.
  • Huur studio *:
    • Ma t/m vr 08:30 – 13:00 uur: € 800,-.
    • Ma t/m vr 13:00 – 17:30 uur: € 800,-.
    • Ma t/m vr 17.30 – 22:00 uur: € 850,-.

* Afwijkende tijden in overleg

Een webinar volledig in eigen huisstijl?

Een webinar biedt veel mogelijkheden tot personalisatie waarbij je de huisstijl van je bedrijf of
instelling makkelijk naar voren kan laten komen. In welke mate dat kan, is in overleg.
Bijvoorbeeld, een simpel logo toevoegen rechtsboven in het beeld en in een titelbalk. Maar ook
kleine aanpassingen in de standaardkleuren, lettertypes en of teksten kunnen al veel waarde
bieden om je bedrijf beter naar voren te laten komen.

  • Standaard titelbalkje is inbegrepen.
  • Logo rechtsboven in beeld is inbegrepen.
  • Logo op monitor in studio is inbegrepen.
  • Intropagina en outropagina inbegrepen.
  • Titelbalkjes in huisstijl van je bedrijf € 15,- per item.
  • Gebruik PPT in presentatie is inbegrepen.
  • Instarten van video/ animatie € 15,- per keer.

Livestreaming platform

We kunnen uitzenden via verschillende platforms zoals Vimeo, YouTube, Facebook etc. Daarnaast als je wat meer interactiviteit wilt, hebben we ook de beschikking over een Webinar tool genaamd WebinarGeek. Het uitzenden via ons webinarplatform WebinarGeek brengt meer kosten met zich mee van € 75,-. Het streamen via andere platforms is gratis.

Onze faciliteiten

Onze studio beschikt standaard over de volgende faciliteiten:

  • Presentatiedesk voor 3 gasten (rouleren is mogelijk met 1 extra gast).
  • Monitor achter de sprekers.
  • Stream faciliteiten naar diverse platformen.
  • Regietafel.
  • 1x AV Technicus.
  • 3x Werkplek incl. wifi, – Koffie | thee | water.
  • Gratis parkeerplekken.

Aantal registraties voor een webinar

Het aantal registraties voor een webinar uitzending is gemaximeerd op 1000. Mocht je meer registraties verwachten, neem dan even contact met ons op. Het is mogelijk om dit te verhogen tegen meerkosten. Voor een online evenement kunnen we meer dan 1000 registraties verwerken.

Vragen stellen door kijkers

De hedendaagse techniek heeft de mogelijkheid om live vragen te stellen en deze door de sprekers te laten beantwoorden.

  • Vragen via email is inbegrepen
  • Vragen via WebinarGeek is inbegrepen
  • Vragen doorzetten naar de presentator in studio is inbegrepen
  • Moderator voor het modereren van vragen € 75,- per uur, per moderator.

Aandachtspunten

  • Trek geen kleding aan met kleine drukke motieven.
  • Een korte animatie (bumper) tussen de presentaties door zorgt voor een duidelijke afbakening tussen de verschillende onderdelen van een webinar.
  • Laat sprekers die inbellen vanaf een andere locatie werken met een headset of met oortjes met een microfoon. En laat hen de computer niet op de wifi maar met een kabel op internet aansluiten.
  • Vul het bijgaande draaiboek zo volledig mogelijk in, zodat we weten in welke volgorde de uitzending moet worden uitgezonden.
  • Lever alle content die u aanlevert en die tijdens het webinar moet worden afgespeeld, genummerd aan, corresponderend met de nummers in het draaiboek.
  • Wij kunnen niet werken met links naar YouTube video’s. Graag de originele bronbestanden aanleveren in H.264, 1920*1080 en MP4.

Samengevat, dit krijg je standaard van ons:

  • Webinar, livestream, lecture of vooraf opgenomen uitzending vanuit onze ingerichte studio in Doetinchem.
  • Wij gebruiken hoge kwaliteit 4K camera’s voor een haarscherpe livestream.
  • Uitzending via YouTube, Facebook etc. Uitzending op meerdere kanalen tegelijk mogelijk.
  • Gebruik van PowerPoint.
  • Volledige begeleiding door ons team van A t/m Z.
  • Altijd met grafisch pakket (intro/outro, titelbalkjes, logo in de hoek).
  • Door middel van een chatfunctie de mogelijkheid om interactief vragen te stellen.
  • Een interactieve poll tijdens de uitzending.
  • Koffie/ thee/ water en lunch voor, tijdens en na de uitzending.
  • Altijd een vast en transparant tarief (geen licenties, geen abonnementen).
  • Volledig volgens de regels van de overheid en het RIVM.

Daarnaast tegen (geringe) meerkosten bij Studio Eisma:

  • Kunnen we verschillende ervaren gespreksleiders leveren
  • Live inbellen sprekers doormiddel van een skype, zoom of teams verbinding
  • Instarten video en animatie tegen geringe extra kosten
  • WebinarGeek voor meer interactiviteit
  • Extra mobiele camera met cameraman
  • Opname (en eventueel editing) van de uitzending in MP4
  • Moderator (iemand die achter de schermen de vragen ontvangt en doorstuurt).
studio eisma media groep